Oväder och isvak.

Fy vilken åska det var idag! Jag älskar regn, tycker det är hur mysigt som helåskar och blixtrar.. Jag släckte ned i hela lägenheten, drog ur kontakter (allra först till min älskade drömlåda), stängde alla dörrar och stod i hallen och tryckte tills det värsta var över. Skakis och spänd efter ovädret tänkte jag lägga mig i ett varmt skönt bad men som istället visade sig mer vara likt ett isvak då varmvattnet spårlöst var borta, något inte bara jag var drabbad över utan hela Gävleområdet. 
Men nu är det tillbaka för mig i alla fall så jag fick mig ett skönt bad medans karln tog motorcykeln till Köpis och köpte Dance Central 2 till mitt kinect, lite vin och matvaror åt mig. Självklart med mitt VISA-kort för här får man ingenting gratis! ;) 

Så denna kväll kommer bestå av ett glas vitt som det blev denna gång, tacopaj och lite dansande till kinectet. 
En lite småskön torsdag när den är som bäst. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0