Motivation


Det vart en kort dag på jobbet idag. Det fanns inte så mycket jobb så chefen frågade om jag ville sluta tidigare och det kändes skönt att få kunna göra det. Så jag slutade redan klockan 14. 

Idag har jag äntligen varit till cykelservice här i Valbo och lämnat in min cykel som jag fick punktering på för några veckor sedan men som jag har varit alldeles för lat för att orka bry mig att fixa. Men nu är den inlämnad i alla fall så imorgon får jag hämta upp den så då är det bara och börja cykla igen, jag längtar!

Efter jag lämnat cykeln gick jag hem igen, diskade och fixade lite innan jag gick ut i ösregnet och då menar jag verkligen ÖSREGNET för jäklar vad det fall ner från himlen för att köpa lite asiatisk mat så jag kunde överraska Marcus när han kom hem från jobbet. Han kom dock inte hem direkt efter jobbet så det blev inte riktigt som jag tänkt mig så jag följde med mamma till Coop istället och handlade hem litegrann och när jag kom hem igen så käkade jag och M lite och nu sitter vi här vid varsin sida av soffan, han kikar på tv och jag bloggar. 

Imorgon är det dags för jobb igen men eftersom jag inte kom iväg till gymmet idag heller så tänkte jag försöka orka mig in en timme innan jag börjar så jag hinner träna lite. Hoppas jag finner ork till att faktiskt göra det också. Jag tycker det är så skönt att börja dagen med ett träningspass så vill så gärna komma igång med träningen nu, finna motivation och bara köra!

Nu ska jag nog krypa ner i sängen och försöka sova om jag ens ska försöka orka upp lite tidigare imorgon, 
godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0