Knottbett över hela kroppen



Det blev inte gymmet igår utan istället blev det att jag och Marcus åkte iväg med halva min familj till något jag trodde skulle bli typ tre mil men som visade sig allt som allt bli lite över tjugo mil. 
Vi åkte förbi ett ställe och drack källvatten, har aldrig gjort det förr så det var en upplevelse. Efter det så åkte vi vidare till källsjön där vi fiskade, grillade och bara var. Min syster och ena systerson badade också något vi andra inte vågade. Vi hade hur trevligt som helst om man bortser från alla knott som var ÖVERALLT. Dom var hur aggressiva som helst och gav sig inte så jag har knottbett över hela kroppen och då var det inte ens jag som blev drabbad mest. 

Idag är jag hur trött som helst och vill verkligen inte till jobbet av flera anledningar.
Jag ska inte gå in på vilka men kortfattad kan jag säga att jag har tröttnat helt enkelt. Men jag hoppas dagen går fort och att min rygg håller. 

Här är lite bilder från gårdagen. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0