Jag vill att mitt liv ska vara som en Disneyfilm.

Jag vill att mitt kärleksliv ska vara lite som en Disneyfilm. Jag vill ha en man en riktigt man som behandlar mig som en prinsessa och ger mig allt även om jag inte alltid skulle förtjäna det. 
Jag vill ha någon som är där för att trösta mig innan jag ens själv vet att jag är ledsen. Jag vill ha någon som älskar mig oavsett vad och som skulle gå över eld och vatten för att visa det. 
Jag vill ha någon som skulle kunna satsa på mig fullt och som stannar fast jag skriker åt honom att gå. 
Jag vill ha romantik och allt som hör till. 
Jag vill ha ett passionerat förhållande med småbråk som visar att vi fortfarande bryr oss om varandra.
Jag vill ha en man som låter mig göra som jag vill men som ändå är bestämd och sätter ned foten om det blir för mycket. 
Jag vill ha någon som respekterar mig så jag kan vara den underbara flickvän jag vet att jag egentligen är och ge honom allt även han förtjänar.
Jag vill ha någon som är godhjärtad, givmild och underbar. 
Någon som är trogen och som får mig att skratta. 

Och kanske existerar bara min drömprins i mina drömmar men jag vägrar i alla fall att nöja mig med mindre. 
För hellre älskar jag mig själv till 100% än är med en man som inte uppskattar mig och som skulle få mig att inte uppskatta mig själv. 
Kärlek är viktigt men jag tänker inte ge mitt hjärta till någon som inte skulle bry sig tillräckligt att ta väl hand om det. Så om verkligheten är lika med att romantiken och ridderligheten är död så lever jag hellre kvar i min Disneyfilms fantasi och drömmer om prince charming.






















 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0