Jag undrar om...


Det blev ingen film igår kväll. Jag åt kvällsfika och efter det var jag så trött så jag var tvungen att gå och lägga mig. 
Idag börjar jag inte jobbet förrän kl 9 och jobbar bara till kl 13. Något som går att diskutera när man har schema mellan 8-16. Men men det blir att kolla upp om dom ens får ta bort timmar bara så där idag. Det känns som det är mycket tvivelaktigt som jag ska kolla upp faktiskt. 
Nåväl.. Efter jobbet blir det gymmet igen och sen direkt hem. Det är sommarkväll här i Gävle men jag har inte varit ner någon onsdag och tror inte heller jag ska ner idag. Får helt enkelt se vad jag hittar på idag. 

Nu måste jag rusa till bussen, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0