Ingen lämplig rubrik

Igår hämtade Krista upp mig efter jobbet och vi åkte iväg till jula. Meningen var att jag skulle köpa ett tält men så blev det inte. Kom dock därifrån med fiskedrag, picknickfilt och disktrasor haha. Det är ju alltid något. 
Efter jula åkte jag hem och meningen var då att jag och mamma skulle ut i skogen och leta svamp och blåbär men så blev det inte eftersom det började regna och då började jag städa här hemma istället. Gick ner i tvättstugan för att kolla efter en ledig tid och det var ledigt då så jag passade på att tvätta två fulla IKEA-säckar och två tvättkorgar.  Med andra ord mycket tvätt. 

Idag blir det jobb och efter jobbet så blir det raka vägen hem för att se om Marcus fixat det han lovat här hemma och sedan efter det blir det eventuellt en cykeltur till Mackmyra för att fiska lite. 

Nu ska jag fixa i ordning mig. Eller ordning och ordning, jag slänger bara på mig något av mina skitkläder. 
Det är just det som är tråkigt med mitt jobb. Springer man runt och städar och fixar åt dom äldre och blir svettig och äcklig så vill man inte gärna ha på sig några kläder man är rädd om. Dessutom har vi lite av riktlinjer om vad vi ska ha på oss vilket jag förstår. Men det är lite trist när man har en garderob full med massa fina kläder som så sällan blir använda då. 

Nåväl, dags att försöka borsta ur det här jäkla håret. Aldrig mer tape när jag har exstations. 
¡Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0