Get back to the gym!

Jag måste verkligen börja träna igen av många anledningar men främst för att min rygg inte ska balla ur helt.
Jag har legat och vridit och vänt på mig hela natten och nu när jag väl klev upp på morgonen så har jag nå fruktansvärt ont i ryggen. Jag känner mig inte ett dugg utvilad utan snarare väldigt utmattad. Hur kan min rygg blivit så här?! Egentligen så vet jag ju att det är flera faktorer men mitt jobb och brist på träning är nog de största orsakerna till min värk. Så eftersom jag måste jobba för att ha råd att leva så måste jag i alla fall sätta igång med träningen igen. Jag köpte ju ett halvårskort på Korpen häromdagen så nu är det bara att sätta igång och använda det. Det börjar bli dags att komma i form igen! (: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0