Dessa förändringar..

Det vart inga inlägg igår, eller var det kanske två dagar sen jag skrev? Aja hur som helst så berodde det på att Marcus laptop som jag alltid sitter vid då jag har spenderat pengar på allt annat onödigt förutom en dator typ krashade helt igår. Tur nog så är han en liten nörd när det kommer till datorer så nu är den fixad.
Han har dock inte hunnit installerat chrome så jag måste nog ta och göra det när jag kommer hem från jobbet för explorer gör mig galen!

Något mer som nu börjat göra  mig galen är förändringarna här på blogg.se. Jag har svårt för förändringar och framförallt plötsliga som dessutom är alldeles för underliga. Så kalla mig konservativ men oj vad jag inte gillar den här nya bloggen. Dessutom så försvann mitt utseende på bloggen, vad handlar det om?!
Aja det blir att ta en titt på det också när jag kommer hem, så här kan det inte se ut.

Oj jäklar nu måste jag skynda mig, har tio minuter på mig att göra mig ordning och springa till bussen,
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0