Denna dag

Idag blir det att jobba, köpa gymkort, testa infrabastu och gå på LPG. 
Senare när jag kommer hem så ska jag försöka hinna till köpis och hämta ut ett paket från Lyko som har kommit. 
Har beställt massor av smått och gott därifrån! (: 

Mot kvällen blir det det att fixa lite här hemma. Fick det mesta på plats igår men det är fortfarande lite småplock. 
Jag börjar bli riktigt nöjd med min lägenhet nu! 
Just jaa... Brainnote till mig själv, BOKA NY TVÄTTTID! Det börjar bli överfullt i korgen.


Nu ska jag försöka leta reda på kläder som jag kan ha på mig idag på jobbet. Min garderob är kaos så borde verkligen ta tid någon dag och sortera allt. Kanske får bli i helgen när Marcus åker iväg på Getaway. Ska bli så jäkla skönt att bara få vara själv i två dagar. Jag är en ensamvarg så trivs verkligen av lite ensamhet då och då för att kunna ladda upp batterierna. 




Random bild från Ibiza. Saknar!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0