Delikat måltid från mästerkocken



Jag har precis kommit hem från mamma där min syster, svåger och barn var och grejade mat. Min svåger Kent är typ mästerkock och gör hur god mat som helst, allra helst kött och det är alltid något suveränt vin till. 
Ikväll bestod menyn av fläskfilé, entrecote, klubbstek, potatissallad, pommes, bea, tzatziki, sallad, ugnsgratinerad vitlök som by the way var hur delikat som helst och massor av annat smått och gott! Hur gott som helst var det och det var som himlen för smaklökarna. Att svälja ner denna utsökta mat så blev det lite röd tjut, Celeste och ett vin jag köpte från Ibiza som också var underbart gott. 
En helt perfekt måltid som har fått mig så mätt så jag knappt kan andas. 
Nu längtar jag bara efter att få krypa ned i sängen vilket jag ska göra alldeles strax. 

Idag prövade jag mitt dansspel till kinectet för första gången och jäklar vad roligt det var!
Ska spela lite mer imorgon med. 
Med det sagt så säger jag tack för ikväll, godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0