A new beginning..

Imorse försökte jag vara lite nyttig och äta havregrynsgröt till frukost.
Jag har i alla år verkligen avskytt havregrynsgröt och nästan all gröt för den delen. Men det är en bra frukost så jag har beslutat mig att lära mig tycka om det. Det gick väl bättre en vad det brukar, åt nästan en hel portion utan att dränka den i allt för mycket annat. 

Jag måste verkligen komma igång med kost och motion igen.
Känns hemskt med alla extra kilon jag lagt på mig och blir det inte någon förändring snart så vet jag inte vad jag gör. Det jag måste få tillbaka är motivationen.. till allt faktiskt. Till skolan, till träning, till jobb, till vänner, ja helt enkelt till livet. Jag har liksom tappat den och jag vill eller snarare jag MÅSTE hitta den igen. 
Jag vet att mycket har berott på pengar och känslan att jag saknar ett eget krypin då jag absolut inte vill vara i min lägenhet i Bomhus längre. Därför börjar jakten efter lägenheter igen, det blir något så billigt som möjligt och så centralt som möjligt. Storleken spelar faktiskt ingen roll, kan bo i en 20kvm om det skulle behövas, bara jag har ett förråd så alla saker får plats. Meningen är ju ändå att jag inte ska vara i Gävle allt för mycket, utan planen är ju trots allt att ta mig ner till Ibiza och jobba där, något som skulle vara en upplevelse för livet! ♥

Jag känner verkligen att något måste hända i mitt liv nu.. Något positivt. 
Något som får mig att hitta livsglädjen igen. 
Jag känner att jag vill ha tillbaka de tjejkompisar jag tappat de senaste åren, i alla fall många av dom. 
En av dem är Sabina.. Fy fan vad jag saknar våra galna upptåg. Det behövde inte vara något speciellt vi gjorde men allt blev typ galet och jäklar vad jag skrattade hela tiden.

Jag hoppas att hitta tillbaka till allt, att en ny början av något otroligt bra ska hända!




Jag och min belgiska vän Lindsey i Ibiza! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0