Slavarbete.

Det gick bra att jobba idag och det känns riktigt kul att jag verkar få fler pass för det är verkligen pengar som behövs. Blir därför lite smått irriterad att jag måste ha fyra jävla veckors GRATIS praktik när jag nu denna termin kommer läsa Vård- och omsorgsarbete. Jag ogillar starkt all form av slavarbete och ingen kan väl komma och påstå att praktik är något annat. Så mellan veckorna 6-9 kommer jag plugga, tvingas slavarbeta och samtidigt försöka slita på ett riktigt jobb där jag får pengar så jag faktiskt överlever! Det känns som det kommer bli en jobbig månad men det är bara och stå ut. 

Nu ska jag kika på film och käka popcorn, skriver mer senare. 
Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0