Sábado!

Idag fick jag lite sovmorgon men inte så lång som jag hade hoppats på. Detta berodde på att min älskade håriga bebis Gottfrid gärna väcker mig på morgonen med ett gäng pussar. Som inte det vore nog så gör Marcus såna ljud ifrån sig när han sover så jag inte kan bli något annat än tokig!

Idag var ju planen att jag skulle åka med pappa hem till farmor och farfar och käka lite men det blev uppskjutet tills imöra. Så istället har jag bara softat här hemma.
Jag klev upp klockan nio, tog en morgonpromenad med Gottegos och la mig senare i soffan och kikade på Disney Channel och när jag tröttnade på det satte jag igång Mr Popper's Pingviner. Jag har inte sett den tidigare för flera personer har sagt att den inte var nå bra men jag tyckte faktiskt den var helt okej. 

Nu väntar jag på att klockan ska bli runt tre för då kommer pappa och hämtar Gottfrid och kör mig till jobbet. 
Jag hade tänkt varit ledig den här helgen men det blir några timmars jobb trots allt. 
Jag känner mig dock inte så pigg. Jag har ont i halsen och det känns som jag har feber. Det kan ju bero antingen på att jag tog en grogg igår kväll av samma vodka som jag drack och tappade rösten av totalt i Ibiza eller så är det på grund av de timmar vi spenderade ute i kylan igår när vi grillade korv. Vad det nu än beror på så hoppas jag att det går över snart. Jag har verkligen INTE tid med att bli sjuk. Allra helst inte nu när skolan drar igång igen och när jag måste försöka jobba så mycket det bara går. 

Men nu blir det ett bad och sen lite gos med Gottfrid innan jag beger mig till jobbet. 
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0