Panik, ångest, stress..

Skola, jobb och annat strul... Känner mig stressad.
Få bra betyg, plugga plugga plugga. Läsa kurser jag egentligen inte orkar för att kunna fortsätta få jobba. 
Aldrig riktigt veta hur mycket jag kommer få jobba varje månad, aldrig veta hur ekonomin ska gå ihop.
När en lön för engångsskull blir skapligt bra så ryker den direkt för att den månaden innan var dålig. 
Att inte veta utlöser den värsta stressen och i sin tur den värsta ångesten. 
Jag vet inte hur jag ska orka, det känns som jag kämpar på men att jag gång på gång springer rakt in i en betongvägg. 
Jag känner mig ful och äcklig för att jag inte hinner bry mig om mig själv. Jag känner mig som en värdelös vän och familjemedlem eftersom jag aldrig har tid. 
Jag känner mig pressad att hinna och tiden är för knapp. Jag kan knappt andas vissa gånger.. 

Idag är en dag då jag bara vill släcka ner alla lampor, krypa under täcket, glo på massa dåliga filmer och gråta. Bara få ur mig allt.. Men det har jag inte tid med för jag ska jobba kväll. 16-21.45. Hoppas på ett bra schema och en bra kväll. 

¡Chao!




Kommentarer
Postat av: Rinki

Usch, det är verkligen jobbigt när man känner sådär. Men jag kan försäkra dig om att du inte är äcklig och ful, ja trots att jag inte känner dig! Bara faktumet att du ventilerar och skriver på bloggen att du önskar att du hade mer tid till folk; det visar på att du är en väldigt fin tjej.



Jag hoppas att plugget snart kommer att fixa sig, vad är det du pluggar för något? Jag har också en hel del plugg just nu och det känns ännu inte som att jag har hämtat mig från december -- jag skulle vilja vila en månad eller så.



Jag håller tummarna för dig!



Kram

2012-01-24 @ 19:05:22
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0