Nyårslöften,

Nytt år betyder nya löften som ska brytas. Har ni gett några nyårslöften?
Jag gillar ju som jag skrev i något tidigare inlägg att skriva ner en lång lista som jag skulle vilja förändra med mitt liv och sen försöka utan press fullfölja så många som möjligt.
I år har jag en lista på säkert tjugo saker jag vill förändra/göra om inte fler. Det kan vara allt från att faktiskt åka iväg till Ibiza och jobba en sommar till att lära mig något nytt. Jag ogillar att göra listor som handlar alldeles för mycket om att man ska sluta med massa saker, jag tycker mer om att man ska börja med något. Jag älskar att lära mig nya saker, jag är som en svamp när det kommer till kunskap. Jag suger åt mig allt jag tycker är intressant. Mamma brukar säga att jag aldrig kommer sluta studera för att jag helt enkelt älskar att lära mig saker och det är nog sant. 

Jag hoppas i alla fall att ni alla får ett riktigt bra år och att ni tar till vara på de möjligheter ni får. 
Jag hoppas att jag själv kommer vara modig nog till att göra allt jag vill och sluta använda ord som men, måste, kan inte.. Jag hoppas på att bli mer orädd. För är det något som håller mig tillbaka som nog håller många tillbaka så är det rädsla... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0