Mamsen!

Igår innan jag åkte iväg för att jobba kväll så var jag över och firade min älskade mamma som fyllde 50år! :)
Det var fullt hus för min alla mina syskon var där, mina tre systersöner, min systers kille och hans son. Mycket folk eller snarare många barn ger hög ljudnivå så det var rätt skönt att komma iväg till jobbet och till mina kära pensionärer efter! :)

Idag skjutsade mamma mig till skolan för jag skulle kolla så att ingen idiot hade rört lappen jag satt upp på anslagstavlan. Självklart hade någon tönt använt min nål och satt typ tre stycken andra annonser över min. Jag blev förbannad och tog bort dom och efter typ femton minuter ringde första personen som ville köpa en bok och tio minuter efter ytterligare en till.
Så jag och mamma åkte hem till mig i Bomhus först för att hämta post, sen till Dollar en sväng innan vi åkte tillbaka till skolan. Ena personen dök inte upp vilket gör mig så irriterad, hörde inte ens av sig förrän jag var hemma i Valbo igen... Får se om han hör av sig när jag är i skolan imorgon, tar i alla fall med mig böckerna utifall att någon hör av sig. Vill bli av med dom nu!

Nu ska jag lägga mig framför tvn en stund, är så jäkla trött!
¡Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0