Kyligt men mysigt.

Idag kom Gottegos hem ♥. Han har inte varit hemma på väldigt länge så jag är superglad att få ha goplutten här så jag kan gosa och kramas med han mycket även om det bara är tills imorgon. 
Vi har precis kommit in efter att ha spenderat lite tid ute i skogen med mamma och Viktor och grillat korv. Det var riktigt mysigt men fy som jag fryser.... Det börjar verkligen bli lite kyligt nu, även om det inte är så många minusgrader så har man blivit van med det lite mer milda vädret. 

Imorgon så är planen att jag ska åka med pappa hem till farmor och farfar och fira en alldeles för sen jul haha :P
Inte hunnit varit dit något på grund av jobb och plugg så tänkte passa på imorgon innan jag drar iväg och jobbar 16-21. Ska vara i demensen imorgon, har aldrig jobbat i den gruppen tidigare men har varit hos de allra flesta av de kunderna i alla fall så det ska nog gå bra. Gött att jobba helg eftersom det blir några extra kronor i OB. 

Nu ska jag kika på ett avsnitt av The Vampire Diaries. Som jag har längtat! 
Skriver mer senare, ciao!


Man kan inget annat än att längta tillbaka! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0