Kryssning! ^^

På fredag så bär det av med hela stora familjen ner till Stockholm för att åka på kryssning. 
Till en början kan jag väl erkänna att jag inte var så jättetaggad. Alla syskon ska ha sina barn med sig så jag skulle bli den enda som typ kunde vara utanför hytten efter midnatt. 
Men igår pratade jag med min käre vän Tessie. Vi började prata gamla minnen och skrattade för fullt över alla idioter till karlar vi träffat genom åren, den ena värre än den andra. 
Jag berättade att jag skulle på kryssning och vi började prata om att hon kunde följa med och vips bara så där så bokade hon en hytt så på fredag så får jag äntligen efter snart två år (!) träffa min älskade hunkinna igen!! Som jag längtar!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0