Jag föll pladask för honom.

Nu är det helg och ingen är nöjdare än jag för den här veckan har verkligen varit jobbig och nästa lär väl inte bli så mycket bättre den heller så jag behöver vila upp mig lite. 
Imorgon ska jag sova tills jag är utvilad, alltså inga väckarklockor. LOVELY! 
På söndag ska jag jobba men det är kväll så får i alla fall sova ut, förhoppningsvis! 

Idag är det ju fredag den trettonde och det fick ju såklart jag smaka på då jag nämligen halkade omkull när en snygging gick förbi. Så går det när man ska spana in hetingar som går förbi och när man har händerna i fickorna. Jag föll pladask. Jag gjorde mig i alla fall inte illa men pinsamt var det! 
Jag fick dessutom jobba över fast så mycket otur var det inte med det. Jag trivs jättebra i gruppen och med mina arbetskamrater, alla är så snälla! Nu den 20e januari så har jag faktiskt jobbat på Carema i ett år, det har verkligen gått fort. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0