¿Hablas español?

Årets första inlägg från mig.. Hade ni alla en trevlig Nyår?
Min var helt okej. Jag var hos min syster ute i Bomhus och min mamma och lillebror var med dom också. 
Dom smällde lite fyverkerier, något jag ogillar. Vi åt god mat och drack en massa gott. En helt okej kväll helt enkelt. Det kändes skönt att slippa hetsen på stan om inte annat. 

Idag har jag enbart pluggat en jäkla massa spanska.
Jag har gjort tre skrivuppgifter och skrivit ett tre timmar långt prov. 
Jag vågar inte riktigt säga hur jag tror att det gick för då blir jag bara besviken.. 
Men det kändes rätt bra så jag hoppas verkligen att det är så också. 
Om jag inte får MVG i kursen så kommer jag nog inte välja att läsa nästa steg. Det känns inte bra att påbörja ett nytt steg om inte det förra gick perfekt och eftersom jag verkligen vill läsa nästa steg så väntar jag ivrigt efter att få tillbaka det jag gjort rättat.

Imorgon ska jag jobba.
Har även fått lite fler tider den här veckan och hoppas verkligen på fler för det behövs för min ekonomi har varit rent utsagt skit den senaste tiden och jag orkar verkligen inte ha det så! 
Jag trivs på Carema och vill gärna stanna kvar där men om jag inte får fler timmar så måste jag nog säga tack och hej. Har varit timanställd där nu sen januari förra året, alltså ett år nu så det känns tråkigt om man ska behöva leta annat. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0