Böcker till salu!

Snacka om att jag kommer vara helt slut efter den här dagen!
Jag har jobbat sen klockan 8 och nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli 18.00 så att min lektion i medicinsk grundkurs ska börja. Enligt scemat är det lektion till kl 21 men förhoppningsvis får vi gå tidigare eftersom det är första lektionen. Det lät som M skulle åka till Brynäs och träffa några vänner så om jag har tur kanske han stannar där tills jag slutar så jag kan åka hem honom hem så jag slipper bussen.

Imorgon skulle jag ha varit ledig men fick några extra timmar att jobba så det är jag tacksam över. Fick lite andra tider idag i en annan grupp med så det känns gött.
Hoppas på att få jobba så mycket det bara går så jag kan få en någorlunda bra lön.

Nu ska jag skriva ut att jag säljer böcker och sätta ut den på tavlan som påminner om Bosnien under 90-talet.
Hörs mer när vi hörs, btw jag fick MVG i spanskan. Jag är nöjd!
¡Chao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0