Skottår,

Då var det den 29e februari idag då. Skottår. Och jag tar tillfället att gratulera min vän Milo som fyller 24år idag! 
Massa grattis till dig tjejen. Jag saknar dig som en tok, jag hoppas vi kan ses snart och jag önskar dig en underbar födelsedag! ♥

Igår kväll hämtade pappa upp Gottfrid så idag ska jag åka till lägenheten och fortsätta med flytten. 
Jag hoppas verkligen att jag lyckas flyttstäda relativt snabbt så att när M kommer runt 18 tiden och ska hjälpa mig att hämta det sista att jag faktiskt är klar med allt så jag slipper åka dit och stressa imorgon med innan nycklarna ska in. Jag ska ta och ringa Din Bostad och höra om man kan lämna nycklarna någonstans efter stängningsdags. Det borde man ju kunna för isåfall OM jag blir klar idag så slipper jag ta bussen ut igen imorgon. 


Nu ska jag göra mig iordning och ta den långa turen till Bomhus, 
¡Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0