Ny dag.

Igår på förmiddagen skrev jag kontrakt för lägenheten och efter det träffade jag upp min syster, svåger och min ena systerson! :) Vi gick och lunchade på Spicy house och sedan tog vi en sväng runt i bilen efter jakt på billiga skidor. Jag följde med dom hem till Bomhus där jag blev kvar mot kvällen. M kom förbi efter jobbet med och syster bjöd på mat. Runt 20 åkte vi mot Valbo igen och jag gick förbi mamma och Viktor en sväng och bjöd på tårta innan jag promenerade hemåt. Såg på ett avsnitt Gossip girl och sen så gick jag och la mig. 
Jag hade ingen direkt "romantisk" alla ♥ dag som jag kanske hade trott att jag skulle ha då det var min och M första men jag fick spendera tid med familjen istället och det är viktigare. 

Snart ska jag till jobbet, M ligger och sover fortfarande så som vanligt kommer han köra som en galning och vi kommer tjafsa på grund av att han inte kan kliva upp i tid trots att väckarklockan ringer flera gånger och jag även säger till honom. Vissa saker förändras tydligen aldrig. I fortsättningen tar jag nog hellre bussen. 

iChao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0