Fyndat!

Nu var det några dagar sen jag skrev så det är lika bra att skriva några rader.
Jag har under de här dagarna varit på katekumenatet som jag går tillsammans med några andra och diskuterar våra tankar runt Gud. Detta har jag gjort sen i höstas och det är faktiskt trevligt. Vi hade en heldag som vi skulle träffas i lördags men eftersom jag ligger efter med plugg och har jobbat rätt så mycket så valde jag att bara vara med halva dagen och tog istället en timme till att kika runt på stan. Jag fick med mig en kavaj från H&M för bara 199:-, en sportbh, och bh och trosor med mig hem. 
Dagen innan var jag på jysk och köpte en kontorsstol som hade kostat 1500:- men som var nedsänkt till 400:- en riktig fin en då den inte alls såg ut som en vanlig kontorsstol och det märktes att det var ett fynd när till och med M sa till mig att köpa den. Efter jysk tog vi en sväng till köpis och där köpte jag ett par nya walkingskor, gåstavar och en tröja som just nu har blivit en favorittröja! :)

Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyttar.
Jag längtar! :)
Idag efter M slutat jobbet så ska vi åka och köpa vår nya tvbänk och när vi flyttat in så blir det raka vägen till Mio för att köpa sängen jag vill ha! :D

Nu ska jag kika på Gossip girl och sen bege mig till skolan,
¡Chao! 


Kommentarer
Postat av: Tessie

Det var verkligen super mysigt!! Det ser svårt ut att stanna till, men vi får se hur det blir! :)

2012-02-22 @ 23:18:21
URL: http://curves4all.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0