Flytta

Vilken dag det har varit! 
Mamma släppte av mig i Bomhus strax före tio i förmiddags och där har jag varit framtills typ en halvtimme sen och packat, städat och flyttat! M kom med släpet runt kl 18 och sen dess har det bara varit att flytta! Min rygg har värkt extra idag så det är tur att man har en sådan stark karl till pojkvän! Idag har jag varit extra glad över att ha honom faktiskt. Just nu är han och lämnar av lite saker hos mamma innan han skulle åka tillbaka med släpet, bara där ser man hur underbar han är! 
Det är fortfarande inte klart i lägenheten. Det finns saker kvar som vi ska hämta på onsdag och då ska jag även flyttstäda. Anledningen att det inte blir tidigare är för att Gottfrid kommer hem hit till kaoset imorgon för pappa ska på kryssning och eftersom han har svårt att vara själv och det inte är så bra att han är med när vi flyttar så får allt helt enkelt vänta tills på onsdag vilket nog är bra för min rygg. 

När det gäller fastan så är det nu femte dagen och idag är det söndag vilket har betytt vilodag. 
Men trots att jag skulle ha kunnat svullat rejält så har jag varken hunnit eller haft lust med det.
Jag åt fyra jordgubbar imorse och nu när jag kom hem åt jag en smörgås. Jag känner mig alldeles proppmätt. 

Jag fryser så nu ska jag bara krypa ner i täcket och vänta på att M kommer hem igen. 
Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0