En svidande och kliande känsla. .

Det svider och kliar i näsan och inte nog med det så nyser jag typ hela tiden!
Jag vet inte om det beror på att jag smartskaft som jag är använde nästan en halvflaska klorin om inte mer när jag städade lägenheten häromdan. Snoken har varit hur konstigt som helst efter det. Ett tag stank allt kattpiss, hur roligt tror ni att det var?! Jag vet NU att det står varningstext på flaskan men den borde stå större och tydligare typ: "VARNING ALLT KAN STINKA KATTPISS OCH DU KAN NYSA SOM EN TOK OM DU ANVÄNDER FÖR MYCKET! WARNING, ACHTUNG, ADVERTENCIA!!!" Så att även det stressade och impulsiva folket hinner se det med innan dom förstör sin näsa för all evighet! 
Jag börjar undra om det är så är det känns att vara allergisk för isåfall känner jag en fruktansvärd sympati till de människorna därute. Jag lider med er men jag hoppas verkligen att det här går över för mig för jag blir snart tokig.
Jag funderade ett tag på om det kunde bero på Gottfrid för pappa har inte badat han på länge så han luktar väldigt starkt men det här började ju redan innan han kom hem så det skulle vara konstigt om det skulle vara han.
Min läkare är i USA också så kan inte ringa henne och höra och hon kommer inte tillbaka förrän i mitten av mars tror jag och jag har absolut ingen lust att gå med en sådan här sak till någon annan läkare så det är bara och bita ihop och stå ut och hoppas på att det går över SNART. Helst igår.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0