Dag 2

Allt har gått bra idag. Var lite väl mycket spring på jobbet men det är skönt att känna att kroppen har gjort någon nytta. Mamma hämtade upp mig när jag slutade och vi åkte iväg och kikade på loppis i Gävle innan vi hämtade upp min lillebror i skolan och åkte vidare till Sandviken för att kika på fler loppisar där. Haft riktigt trevligt och fastan har gått bra. Inte känt mig direkt hungrig, ingen huvudvärk heller. Har druckit nästan en liter äppeljuice och en massa vatten och nu sitter jag med en kopp te så det är gött. Jag tänkte fasta med bara vätska framtill söndag och då tänkte jag börja med en massa olika soppor. 
Jag har hållt mig undan från FB också, grymt skönt! 

Jag har inte känt mig ett dugg irriterad förrän nu när jag kom hem. M har en tendens att alltid reta upp mig. 
Nä nu ska jag bädda sängen, tappa upp ett bad och efter det krypa ner i sängen och läsa lite innan det är dags att sova. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0