Back to Ibiza! <3

Eftersom det är så mycket som händer omkring nu och eftersom jag inte riktigt vet vart mina känslor är så har jag inte bloggat så värst mycket som ni kanske har märkt. Däremot så vågar jag påstå att det hänt en del. 
Jag måste för det första göra en liten note åt mig själv att jag ska skriva om kryssningen jag var på och om Silja Galaxys otroligt dåliga bemötande. Men just nu orkar jag inte nämna mer negativt och därför väljer jag istället att berätta om min planerade resa till Ibiza i sommar med Marco! :D

Förra sommaren var jag väldigt negativ till att åka till Ibiza. Jag var inte alls sugen på någon partysemester utan hade istället sett framemot en resa till Italien som jag och Miss Hellbom hade snackat om i flera år. Men när hon frågade om jag ville följa med hennes killkompis som jag hade hört väldigt mycket om men aldrig träffat så blev jag sugen och bestämde mig att följa med i alla fall. Jag ångrade det verkligen inte även om resan innehöll en hel del intriger. Det visade sig i alla fall att Marco var en riktig cool och rolig kille som verkligen bjöd på sig själv. Han hade verkligen koll på läget och det kändes drygt att resa med honom. 
När vi var hemma i Sverige var Hellbom nöjd men själv drabbades jag av ångest. Jag var inte klar med Ibiza och jag ville tillbaka! Genom mailkontakt med Marco fick jag veta att han kände likadant så drygt en månad efter vi kommit hem bokade vi en ny resa, denna gång var det bara jag och Marco som åkte och hur det än var möjligt så började jag älska Ibiza mer än innan då resan var helt fantastisk! 


Tiden under vår första resa och den andra då jag och Marco åkte själv bröt jag och Hellbom kontakten. Min och Marcos resa var ju redan bokad och betald men känslan att åka med någon som faktiskt var hennes vän kändes underligt, jag och Marco hade ju trots allt bara träffats en gång tidigare och de var på första resan vi gjorde. 
Tur nog så var Marco den person jag trodde att han var och vi hade superkul! 

Jag har velat åkt tillbaka sen jag kom hem men det visade sig att dom slutat med direktflyg till Ibiza från Sverige vilket ställde till en del eftersom jag är rädd som det är när det kommer till att resa så modet till att åka själv försvann. Jag och Marco hade knappts hörts något efter resan bara genom några enstaka mail och jag kände att det nog var så att han inte hade någon lust att åka med mig igen nu när vi båda visste att jag och Hellbom inte var vänner längre. Men där är ett bevis hur fel man kan ha, för den 29maj sitter jag och Marco på planet till Barcelona där vi ska stanna i två nätter innan vi drar vidare till Ibiza där vi blir kvar framtill den 13juni! :D 
Det här är verkligen något jag behöver och jag är så jäkla glad att resan är bokad och halvt betald (bara ena hotellet kvar att betala). 



Nu måste jag ringa Gavlis, chao! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0