Stress, panik och ångest!!

Jag förstår inte riktigt varför jag ens ska blogga som jag känner nu men jag hoppas att den ångest och inre stress jag känner släpper litegrann av att jag skriver ner några ord här. 

Jag har verkligen HUR mycket som helst som jag måste göra i skolan som jag ligger efter med. 
Värsta är att jag inte ens vet HUR mycket det är jag ska göra men jag vet att det är mycket!
Känner en sådan vidrig panik som leder till en inre stress och en ångest som gör att jag knappt kan koncentrera mig och fokusera på det jag ska göra. 
Jag försöker ta djupa andetag, skriva ner det jag vet att jag måste göra och utgå ifrån det men ändå så släpper inte denna jäkla stress jag har inombords! 
Värsta är att jag saknar koll på allt. Jag, som alltid måste vara organiserad för att få saker gjorda har absolut noll ordning på saker och ting just nu. Hela jag har förvandlas till en kaotisk röra. Mitt hem, mina studier och framförallt mina tankar. 
Inte nog att jag låg efter så blev jag sjuk och totalt utmattad. Knappt lämnat lägenheten på flera dagar, ätit massa onyttigt skit så jag känner hur kroppen protesterar mot mig, med all rätt! 
Inte nog med att allt strular i skolan, att jag inte får koll på mina tankar och framförallt min självdiciplin och förmåga att faktiskt styra upp saker och ting. Utan dessutom strular det med min medicin och trots att jag var hos en läkare för drygt två veckor sedan så har jag fått en kallelse att komma dit IGEN, en kallelse jag fick IGÅR!! Hur jävla dåligt är inte det?! Sådana saker kan reta gallfeber på mig, allra helst när jag redan är lättirriterad på allt. 
Men jag måste dit så att jag faktiskt får styra upp igen om att jag måste ha ett förnyat recept på medicinen. Pricken över i:et skulle ju vara om det också strulade sig. 

Ååååh.. Min älskade käre Gud. Ge mig styrka att klara av denna hets. 
Hjälp mig att plocka fram lite av den inre styrka jag förhoppningsvis har lite kvar av!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0