Jävla humör dååå....

Idag har jag haft och fortfarande har en riktig arg-dag! 
Jag är så irriterad på allt och alla, och inte blir det lättare när man har så himla mycket omkring sig som man oroar sig för och att de som ska stå en närmast inte har ett dugg förståelse, utan det blir bråk istället. Varför kan folk (sin partner) inte bara hålla sig undan när man ber om det?! Varför ska allt bara eskalera till alla dessa bråk?! ååh.. Jag blir galen!!!  
Önskar jag hade pengar över nu, då hade jag lätt checkat in på hotell i några dagar för att komma bort från alla, jag orkar inte med någon! Jag vill vara ifred som den ensamvarg jag är med mina tankar och funderingar. Jag vill få tid för mig själv och lösa allt som är problematiskt just nu!

Dagen har i alla fall inte bara varit pest och pina. 
Jag träffade en jättebra läkare idag, hon hade bott i Sverige sedan januari och pratade bättre svenska än vad de flesta invandrare gör efter sju år. Respekt! Det är så en invandrare ska göra, lära sig språket snabbt och använda det! 
Efter läkarbesöket tog jag bussen till Köpis och shoppade lite julklappar och lite smått åt mig själv, samt handlade hem mat. Det började bli tomt i både kylskåp och frys. 
Mamma hämtade upp mig och körde hem mig och det var typ då allt jävla skit började igen. åååh.. Nu kom tanken om det där härliga hotellet igen, ensamhet, fyfan va underbart! 

Nä nu är potatisgratängen i ugnen, ska snart steka köttet sen så blir det att tröstäta framför Hamilton 2. 
Tjaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0