God Jul

God Jul på er alla! 

Jag tänker klottra ner några rader nu på självaste julafton eftersom det var alldeles för länge sedan jag bloggade. 
Skolan är i alla fall över för denna termin, LYCKA! Jag hann precis in med min uppsats, så jag blev klar med alla kurser. Så nu har jag ett efterlängtat lov framtill någon gång i januari. 

Jag och Marcus öppnade julklappar imorse och snart ska jag iväg till mamma för att fira med familjen. 
Gottfrid ligger här bredvid mig så ska borsta honom, sätta på han en tomteluva och bege mig iväg. 

Skriver mer någon av de närmsta dagarna, 
God Jul på er alla, tänk inte på alla klappar ni får eller ger, var glada och tacksamma över att ni har varandra. 
Denna dag är även en dyster dag, då det är väldigt många människor som sitter ensamma denna dag och tyvärr även många som tar sitt liv på grund av det. Så var tacksamma över det ni har. 

Tjaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0