Föööööööör mycket!

Då var det dags för ett inlägg igen då! 

Har varit och är fortfarande väldigt mycket med pluggandet. 
Jag har inte haft mycket till liv vid sidan av studierna om jag säger så och sömnbristen är ett faktum! 
I torsdags skrev jag ett prov, i fredags likaså och i lördags kl 8.30 hade jag prov i specialpedagogiken, som jag skrev trots att jag knappt sovit två timmar. Resultatet tror jag inte blev av någon hög standard men jag gjorde det i alla fall och förhoppningsvis räcker mina kunskaper till att åtminstone få ett E.
Övriga helgen har också bestått av massa plugg! Jag har gjort massor av inlämningsuppgifter som jag varit sen med och jag har försökt hållt på med min uppsats som ska in idag kl 16.00. Tyvärr så kommer jag inte hinna, det är omöjligt. Eller skulle jag lägga all tid jag har nu på att göra det så skulle jag nog hinna MEN jag har nationella i mattematiken imorgon att tänka på också, och det känns jävligt aktuellt att jag fixar det. Så något måste prioriteras bort, även jag förstår det nu, och tyvärr så får det bli uppsatsen.
Jag får prata med min lärare och höra om jag kan göra en prövning i kursen istället, eller om vi kan lösa det på något annat sätt. 
Imorgon har jag alltså som sagt nationella i mattematik, på onsdag har jag ett fördjupningsprov i psykiatrin och på torsdag har jag den muntliga delen av nationella i matematik. Känns så härligt att vara jag just nu! 

Nä nu är det dags att plugga igen, 

tja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0