Wathing Single Ladies naked in my bed

Har haft vilodag från gymmet idag och det märks då det har blivit en rejäl latdag. 
Förutom dom korta promenaderna med Gottfrid och en testrunda med mina nya gåstavar så har jag knappt rört på mig idag. Istället har jag frossat i mig massa pizza och godis så jag har fått ont i magen. Tur nog så är det en ny dag om bara några timmar och då är det nya tag som gäller!

Nu ligger jag halvnaken i sängen och är redo för att sova.
Men först blir det ett avsnitt av Single Ladies. En av mina favorit girly serier (;

Godnatt!!

s

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar:Beror ju helt klart på hur gammal man blirdå!
Jag planerade ju min 25års födelsedag med stor fest o byggdegården, men nu fyllde jag 27, är liksom inget att fira på samma sätt. Men om tre år blir det nog mer planering kanske.

2012-08-09 @ 16:15:40
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0