Vinkväll, baksmälla och shopping med dom bästa

Igår skulle jag och Marcus ha lite mys med kex, vindruvor och vin. Det skulle inte alls bli så mycket vindrickande men köper man en bag in box så kan det bara sluta på ett sätt. Grannen kom över och många glas senare var vi alla fulla och vinet slut. Marcus shottade i sig nå turkisk ouzo liknande sprit och blev fullast av alla. Han däckade och Gottfrid gav oss besvikna blickar. 
Tog en kvällspromenad med honom till hundgården och grannen gjorde mig sällskap, efter skiljdes vi åt och jag och Gottfrid gick in och sov. 
Idag när jag vaknade upp av Marcus monsterljud så var jag så bakis så jag ville spy. 
Jag drack liter med vatten, la mig på soffan och somnade om igen. 

När jag vaknade ringde syster mig och frågade om jag ville med henne och min underbara systerson Algot till Köpis och självklart ville jag det. Jag hjälpte henne att välja ut lite kläder som den personal shopper jag är, hon bjöd på lunch och efter all shopping var klar så tog vi en promenad med Gottfrid och Algot fick hålla i kopplet. Det var så sött men tyvärr hade jag inte mobilen på mig så fick inget kort. Men det var i alla fall så otroligt gulligt! 

Planerna för dagen existerar inte längre. 
Hade önskat att jag hade haft körkort och bil, eller ett litet hus nånstans nära vatten eller en pool så jag kunde bada för jäklar vad solen steker på nu. 
Marcus slutar jobbet kl 17 så får se om han har lust att hitta på något då, 
det var allt från mig för nu, tja! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0