Ursäkta ....

Ursäkta att jag varit kass på att blogga denna vecka, jag har ingen direkt ursäkt till varför jag varit det heller. 

Jag har svårt att sammanfatta den här helgen på ett inlägg men kortfattat så är väl det som har hänt att jag varit ute hos syster i Bomhus och hjälpt till och skrapat bort färg från huset och nu i veckan ska jag nog dit och hjälpa till och måla. 
I helgen har vi haft lite besök. I fredags var Peter, Jessica, Baris och Marcus vänner Helen och Darsan här på besök.
Vi åt pannkakor och fruktsallad och drack en massa vin (i alla fall jag, Peter och Jessica). Efter två på natten när bara Helen och Darsan var kvar så åkte monopolet fram och det blev inte sovdags förrän nångång efter kl 4. 
Jag var helt slut på lördagen så jag somnade på eftermiddagen när Marcus åkte iväg och vaknade inte förrän han kom hem. Han hade då Helen och Darsan med sig och dom hade en liten kräftskiva medans jag som hatar kräfter och doften av det satt inne i vardagsrummet och kikade på the roast of Charlie Sheen. Så jäkla roligt! haha.

Idag efter att vi sovit bort halva dagen tog vi bilen iväg till mackmyra och fiskade lite. Vi fick inge napp men ungefär 103 myggbett. 

Skolan börjar imorgon så nu ska jag ta en kvällspromenad med Gottfrid och sen så är det natti natti. 
Bjuder på några bilder här nedan, lägger ut lite fler imorgon!
¡Chao!


kför





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0