Träning, shopping och trevligt sällskap

Igår när jag absolut inte hade varken lust eller ork så tog jag mig till gymmet och tränade. Jag var alldeles själv, det var ingen annan där och det var riktigt härligt. Det är en riktig kick att komma iväg och träna och framförallt när man absolut inte känner att man vill. Så jag var lite stolt över mig själv! ;)

Så när jag gick in på Stadium för att köpa en vattenflaska så såg jag en skön tröja för endast 99:- så den var ju tvungen att komma med hem den också. När jag hade gymmat klart så svängde jag in på en liten inredningsaffär i stan och köpte med mig en fin tavla som var på rea. Tror den bara kostade 120:- så den var ju tvungen att komma med den med! ;)

När jag kom hem så tvättade och sen kom Krista och hämtade upp mig. Vi hämtade upp hennes vän med och så åkte vi till Willys och handlade. Vi svängde förbi Maxim där dom reade ut massa fiskeprylar så jag köpte några fiskedrag innan vi körde hem Kristas vän och åkte ut till Köpis igen där jag hämtade ut min nya mobil, gissa vilken det blev? ;) och ett paket från Nelly. 
Innan vi åkte hem med allt så var jag tvungen att springa in på apoteket, så jag la min nya mobil och mitt paket från Nelly i soffan därinne på apoteket. Men eftersom jag är så pass virrig och på det pratade med den otroligt trevliga apotekaren som jag bland annat pratade om shopping med vilket gör mig helt galen så glömde jag allt så när jag kom hem kom jag på det så då var det bara för Krista att köra som en amerikan tillbaka till Köpis medans jag bad flera böner till Gud att det skulle vara kvar. Han hörde mig för den trevliga kvinnan som jobbade där hade lagt undan det åt mig, tack och lov för ärliga människor! 

Dagen slutade med grillat till middag, en cykeltur och en glass. 
Härlig dag. 
Tja! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0