Superman oh my Superman!

Idag har jag varit i skolan och pluggat. Vid 13-tiden hämtade Krista upp mig och vi åkte iväg till ett asiatiskt ställe som jag aldrig kommer ihåg vad det heter och åt lunch. Efter det gled vi bara runt i bilen i regnet lite, vi svängde förbi Willys och handla lite innan Krista körde hem mig. På parkeringen blev vi sittandes en bra stund och snackade om allt mellan himmel och jord och som vanligt hade jag en underbart trevlig dag med bästa Krista.

När jag kom hem vid 20 tiden så satte jag mig vid datorn i någon minut innan jag gick över till min granne Barre där jag har spenderat kvällen framtills nu med massa strunt och cheesedoodles framför Superman returns. Barre var trött så jag gick hem och sitter nu och kollat på slutet av Superman nu. nice. 

M är på utbildningen med jobbet och efter det så skulle han ut med dem. 
Så ikväll är det me, mysfelf and I. 
Natti! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0