Skärpning Nelly!

Jag är galet besviken på Nelly!
För ett tag sedan beställde jag lite saker därifrån och när jag väl fick dom efter ett bra tag så saknades en av klänningarna. Okej om den var slutsåld även om jag tycker dom bör ha lite mer koll på det men då mailar man väl och meddelar det i alla fall?! Istället mailade jag dom efter jag fick paketet för snart en vecka sen, tror ni jag har fått något svar? NEJ! 
Jag vägrar ju betala fakturan förrän jag isåfall ser att vad den klänningen kostade är borta!

Blir galet besviken och sen att dom inte ens kan svara på mail är bara lågt. 
Det är jävligt synd att dom har så snygga kläder annars hade jag bojkottat dom helt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0