Rosa moln

Angående gårdagens blogginlägg.. 
Det är inte lätt att leva i ett samboförhållande, i alla fall inte för mig och eftersom jag har en blogg så måste jag få utlopp för mina känslor genom att skriva inlägg som kanske makes no sense för den som läser men så är det bara. 
Jag skriver om min vardag och den är inte alltid en dans på rosor så att jag istället som jag brukar göra att efter jag skrivit ett inlägg av ren frustration och ilska att jag tar bort det när jag lugnat ner mig så tänker jag låta alla inlägg vara kvar. Det är mina känslor, dom kanske är annorlunda dagen efter och det kanske kan verka som jag skulle lida av någon personlighetsstörning men hey då får ni tycka det. Alla dagar kan inte vara som att sväva på rosa moln, ibland ramlar man helt enkelt av molnen och får en ordentlig smäll. Men det är bara att fortsätta kämpa för livet fortsätter ändå. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0