Resident Evil

Jag såg Resident Evil: After Life häromdagen innan jag gick till skolan och efter det blev jag så sugen på att se alla filmerna så idag har jag haft ett Resident Evil marathon och sett tre av filmerna ska se den fjärde (hann aldrig se klart den på teve) och jag längtar nu som en tok tills femman kommer ut på bio nu i september. Vem kommer se den då? Jo jag! 

Gottegos är hemma igen också och ingen är gladare än jag för det. Hann har bara varit borta två dagar men jag saknar alltid min bebis! ♥

I helgen ska Marcus till Dalarna och fiska kräftor så då blir jag själv och tro mig som den ensamvarg jag är så ska jag verkligen njuta! Oroar mig bara för att sova själv, har vant mig så nu med att ha min snarkande klump bredvid mig så kommer kännas konstigt och nästan lite otryggt av att inte ha honom där. 

Marcus får ta kvällspromisen med Gottfrid idag och så sitter jag här och kikar på tv komedi innan det är dags att sova. Längtar in avsnittet med Miranda, haha en sån otroligt rolig serie! 

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0