Rapunzel

Brevbäraren var här nyss och levererade mitt paket från Rapunzel som jag beställde för bara någon dag sen. Typ igår eller förrgår och jag tog inte någon expressleverans men ändå så kom det så här fort. I'm impressed!

Det jag beställde var i alla fall ett frisörset som innehöll allt möjligt som bland annat saxar, borstar, klämmor mm. 
Jag beställde också tillbehör för att kunna sätta in ny hair extensions men denna gång med microringar och så beställde jag remover så jag ÄNTLIGEN får ur den här insättningen jag har nu för den ser katastrofal ut! Fästena syns och det ser förjävligt ut, känner mig som värsta whitetrash personen. Men idag ska det ut så ingen är lyckligare än jag. Är dock orolig hur illa mitt eget hår har slitits. Har rejäla tovor i bak så hoppas innerligt att jag kan borsta ur det. 

Så håll tummarna att jag slipper göra en Britney. För jag tror inte jag kommer passa i rakad skalle. 



 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

vad kul med lite nya grejer till håret :) Får hoppas att ditt eget hår såg bra ut när du fick ut dina extensions

Svar: Ja visst är det kul med nya grejer till håret (: Tyvärr så fick mitt hår ta stryk av insättningsmetoden, hade rejäla tovor osv så är rejält korthårig och tunnhårig just nu :/
Bellaaa

2012-08-07 @ 21:46:44
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0