Morgonens adrenalinkick

Jag kände mig skapligt duktig imorse när jag klev upp klockan fem, slängde på mig kläder och cyklade till busshållsplatsen för att hinna med bussen till gymmet där jag tränade på riktigt bra. 
Det är alltid en kick av att träna men det är något ännu extra när man börjar dagen med ett träningspass. 
När jag kom hem tog jag en promenad med Gottfrid i regnet. Jag älskar att gå i regn men han är inte lika förtjust i det så det blev bara en kortis och efter gick vi hem och käkade frukost. 

Nu öser regnet ner utanför och jag sitter i soffan och kikar på tv. Om åskan håller sig borta så kommer det här nog bli en riktig mysdag. Jag håller tummarna för det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0