Miss my baby!

Första skoldagen idag och den gick super. Psykiatri verkar hur kul som helst och härligt med en kunnig lärare.
Imorgon blir det specialpedagogik med en av mina absolut favorilärare så det kan inte bli annat än bra! 
Den här terminen ska jag ha A i betyg i alla ämnen och jag ska göra det för mormor! ♥



Gottfrid är hos pappa och blir där tills på torsdag och jag saknar min lilla skit redan hur mycket som helst.
Känns hur konstigt som helst att inte ha honom här bredvid mig. Men snart är det torsdag och då är min gobit hos mig igen! (:

Nu blir det att försöka sova, upp tidigt imorgon något jag inte längre är van vid. 
¡Chao!




Bara jag och älsklingen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0