Min älskade bebis!

Igårkväll var jag och Marcus iväg till hundgården med Gottfrid. Gotte ska alltid mäta sig med Marcus och det var inget undantag denna gång. Jag kastade en pinne (stock) till Gotte som hämtade den och sprang direkt till Marcus för att köra dragkamp. Han var helt slut efter. Men vi hann knappt mer än hem så skulle Marcus ut i spåret och springa så då fick Gottfrid följa med. När han kom tillbaka så blev jag lite orolig för han för han andades så himla tungt och snabbt. Nästan hyperventilerade. Då skaffade Marcus fram en egen liten fläkt till Gottfrid och ställde på golvet så han kunde svalka och en stund efter var allt bra igen! (: Jag älskar mina grabbar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0