Massa måleri

Ursäkta för dålig update här på bloggen.
Jag skrev precis ett inlägg om varför men sen lyckades smarta jag trycka bort det och orkar verkligen inte skriva ett nytt.


Men kortfattat så har jag i alla fall varit hos syster med familj och målat hus nu i flera dagar. Vi är långt ifrån klara då vi varken är så många som målar och inte heller har vi vädret på vår sida hela tiden. 
Men vi ska bli klar före måndag i alla fall, då åker ställningen bort. 

Imorgon tar jag en ledig dag från måleriet då jag ska iväg till skolan. 
Ska passa på att plugga en del imorgon med då jag fick mina böcker från adlibris idag. Så nu har jag alla böcker förutom en då den var helt slut. Hoppas den kommer in igen snart annars blir det problem. 


Nu ska jag ta och chilla en stund innan jag ska nanna kudde. 
Godnatt, chao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0