Löshår och shopping

Jag fick ur löshåret igår från håret utan att behöva raka skallen. Har dock några tovor i nacken som jag måste försöka trolla bort. Håret känns så kort nu och jag känner mig lite som ett whitetrash med en enorm utväxt och dessutom är jag alldeles oljig av removern så trots att jag tvättat håret typ tre gånger så ser det alldeles flottigt ut! :o

När Marcus kom hem tog vi bilen till stan så jag kunde skaffa gymkortet för Korpens andra gym också. Marcus passade på att träna lite men jag ville inte att Gottfrid skulle behöva sitta i en varm bil så vi tog en promenad istället. 

När Marcus tränat klart tog vi en sväng till Stadium där dom hade något erbjudande på löparset så jag köpte ett, inte direkt som jag är ute och springer så ofta men kanske börjar nu och så köpte jag såna där gåstavar med viktmotstånd, Bungy Pump. Dom må kosta 1000:- men har hört att dom är bra så då är det ju en investering! (: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0