Jag älskar Ibiza!!!

Jag kommer aldrig glömma första gången jag skulle åka till Ibiza. Det var meningen att jag och Hellbom skulle till Italien men hennes vän Marco som jag då aldrig hade träffat hade frågat henne om Ibiza så det blev att vi skulle åka dit. Jag var riktigt skeptisk. Jag kände inte alls för att ha någon vild partyresa och funderade flera gånger på att inte följa med. Men det gjorde jag och jag förälskade mig totalt!
Ibiza är utan tvekan den bästa ö jag varit på och nog någonsin kommer vara på. Ibiza har allt. Kommer aldrig glömma ångesten när jag vaknade upp hemma i min säng i Sverige en ångest som var så stark så jag och Marco som jag då hade hunnit börja gilla rejält bokade en ny resa igen så drygt två månader senare så var vi där igen. Jag trodde inte jag skulle gilla det på samma sätt, jag nästan hoppades på att få slippa det då det var som ett beroende. Men jag hade fel, jag älskade Ibiza ännu mer.. Jag var fast. Jag hade blivit totalt jävla beroende av denna fantastiska ö. Av den fantastiska avslappande miljön där ALLA människor verkligen var välkomna. Den svenska se ner och baktala mentaliteten existerade inte. Jag var där som ni vet för tredje gången detta år i juni men nu blir det ingen resa dit förrän nästa år och jag vet inte hur jag ska klara det. Ibiza är som ett långdistansförhållande. Jag vill bara dit och fyllas av värme och kärlek. Min största kärlek här i livet är Eivissa, mitt älskade Ibiza! ♥





Tiesto-opening på Privilige.

Ibiza är inte bara känd för party utan även för sina ödlor!











Bästa Marco!


Inuti Es Paradis.










Sunset på Café Mambo.




Es Paradis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0