Helgens bravader

En beskrivning av helgen då... Helgen var öhm.. Jag var ganska full och minns inte så hemskt mycket haha. 
Fredagen var i alla fall Peter här på besök, vi skulle bara dricka lite vin men det slutar ju sällan så när han och jag dricker tillsammans. Så en halv vodka senare, några cider och en flaska rosé senare så var vi rätt så dragna. 
Min granne Baris kom över och sa hej och runt två så följde vi med Peter till bussen och sen gick jag och Gottfrid in till oss och sov.

När jag vaknade upp på lördagen så kände jag mig sliten och trött. 
Jag besökte mormors grav för första gången och fylldes mer av lugn än av sorg. Hon kändes fortfarande så levande och det kändes bra. 

Jag kom hem igen och städade undan lite snabbt och sen kom Jessica och senare två vänner till Marcus. 
Jag fixade i ordning lite hemmagjorda potatisklyftor och en sallad medans karlarna stod och skötte grillen. 
Jag och Jessica drack en massa vin och sen när all mat var klart så satte vi oss ner och åt. Det blev en massa kött och det var riktigt gott.
Efter ett tag gick Marcus kompisar och Peter kom istället. Då blev det massa strunt och vi hade rejält roligt. 
Det var en lyckad kväll, vi skrattade, vi åt och vi drack. Vid två var jag så slut så jag somnade. 

Söndagen existerar inte. Jag var så trött hela dagen, Marcus fick sköta alla promenader med Gottfrid. 
 Mängder av mcdonalds mat blev det och litervis av läsk. Baksmällan var ett faktum. 

Det var hur som helst en riktigt rolig helg med trevligt sällskap och god mat. 
Så även om söndagen blev plågsam så var det värt det, men nu blir det nyktert ett bra tag framåt. 

Ska visserligen till Kent senare idag så då blir det nog något glas rött men ska INTE bli full på bra länge i alla fall ;)

¡Chao!


Blev inte direkt så många bilder från helgen men bjuder på några i alla fall.





Marcus och Gottfrid som nog var ganska trött på oss denna kväll. 



Så här såg det ut efter helgen. Det var riktigt hemskt att ta tag i det.



Världens bästa Jessica! (:


Jag. Lägg märke till rivmärkena.. Det var Gottfrid som också ville dansa med mig.



Marcus sätter eld på hela grillen. DET SKA SMAKA RÖKT! (;



Gottfrid och Baris. 



Peter vet hur man håller igång! (;


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, det är ju inget vidare att städa kök "dagen efter", blörk vad trist.
Trevligt med grilalt, var säkert jättegott. Verkar som en helt okej helg ju :)

2012-08-15 @ 20:29:44
URL: http://lillyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0