Gottfrid möter Sahara

Det blev inget bloggande igår, fann ingen tid till det.
Gårdagen såg i alla fall ut så här.. Jag åkte in till stan för att gå på LPG. Där blev jag irriterad och frustrerad över en sak som berättades men skriver ett inlägg om det senare så slipper allt bli så grötigt. 

Krista hämtade upp mig efter med sin söta vovve Sahara och vi åkte till Valbo. 
Gottfrid fick vara hos pappa medans jag var på LPG och när han lämnade tillbaka honom till mig så fick Gottfrid och Sahara träffas för första gången. Sahara skällde lite på Gottfrid först men sen så gick det så bra. Dom lekte så fint i hundgården och sen när vi tog en promenad så gick dom så fint båda två. Vi testade att åka bil med dom också. Så dom satt vid varsitt fönster i bak och njöt haha det var så otroligt sött! (: 
Vi svängde förbi Granngården och köpte lite gott åt dom, sen en sväng förbi MAX och köpte gott åt oss själva. 
Hela dagen gick så bra och jag är så stolt över min grabb! ♥








Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

sv: nej inte så där snuskigt billigt.
Kan ju säga att det känns som att priserna ökar efter varje gång jag kommer dit .
men en del saker är såklart billigare än andra! :)
allt i högen för mig gick på ca 1300 :)

2012-08-10 @ 12:53:37
URL: http://biszczis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0