En resa till ett annat land

Jag behöver verkligen åka utomlands engång till i år. En sista minuten i september skulle vara helt underbart.
Frågan är bara om jag vågar åka själv om jag inte lyckas få med mig någon och isåfall vart ska jag åka?
Mallorca, Menorca, Cypern, Sicilien? Finns ju så många alternativ och allt beror ju på om jag åker själv eller med någon. Åker jag själv så vill jag åka nånstans där jag känner igen mig och eftersom jag ändå talar en någorlunda halvkass spanska så skulle det kännas tryggare än att åka själv till något ställe där jag inte kan språket alls. 
Om jag åker med någon så skulle jag nog till och med kunna tänka mig ett land som Turkiet som jag absolut egentligen aldrig skulle vilja åka till men eftersom landet erbjuder en bra sol och bad semester så skulle det ändå funka om jag åkte med någon. 

Allt jag vill är att komma bort från Sverige för minst en vecka och bara sola, bada och njuta av livet!



Bild från andra resan till Ibiza 2011. Saknar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0